Fäzt.

Så var jag alena hemma igen. Pappa och Susanne är i Berlin och bor tydligen på 28:e våningen på nåt hotell.
Det är så tomt här i huset att det ekar. Och så tänkte jag skriva att jag ska va hemma ensam hela kvällen och att det känns så jävla fel att vara hemma en lördagskväll. Men nu ringde Johan precis samma sekund och sa till mig att komma på partaj och sen åka till stan och gå ut. Och vad gör jag? Hänger på såklart!

Liza och jag fyllade till det så det sjöng om det igår också. Vin och drinkar och sen kom Christian och vi drog till Platens. Där fick jag för mig att jag skulle shotta (nåt jag aldrig gör... stavas det så?).
"Inte fisherman, inte jäger, vad som helst annars!" sa jag till bartendern.
Och vad får jag?! Det enda jag inte tycker om... förutom fisherman och jäger. LAKRITSSHOTS! Och så hade jag beställt 6:or och dom var stora som tiolitershinkar och smakade pyton. Fick inte i mig en tredjedel ens.

Nu till dagens fråga! Vad ska jag ha på mig?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback