En dag med noll aktiviteter.

Nu ska jag stega över till några av mina favoritgrannar och så ska Emma och jag åka och hyra film. Hoppas jag slipper se nån skräckis ikväll!

Igårkväll stod jag och pratade typ en kvart med Gerda och Anna-Carin ute på vår trappa. Det var Öland- och bilprat och gud vet allt.
Lite senare sprang jag upp till Gerda och lånade en film. (Inne i nån slags filmperiod?!) Det blev "Stolthet och fördom", den gamla med Colin Firth (som jag älskar!). Men grejen är att den är typ fem timmar. Orkade inte hela, haha. Och den är så gammeldags och präktig så man spyr.




Hela den här dagen har jag gjort... ingenting. Så weird, har inte tagit det såhär lugnt på månader! Skickat några sms, lyssnat på musik, läst 38 tidningar. Den enda gången jag varit utanför dörren var när jag hämtade posten imorse.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback