You can be a sweet dream or a beautiful nightmare.

Tittade ut genom mitt fönster när kl var 20.20, och dra mig baklänges, det var fortfarande hyfsat ljust! Konstigt orangeaktigt ljus, men ändå... väldigt fint.

Hade grymt gärna gått ut en sväng, och vill fortfarande göra det, men jag har en förmåga att alltid gå ut och bara bli ännu mer förskyld än vad jag var innan.
För tillfället andas jag ungefär lika bra som en mops som sprungit maraton med en pinne i munnen och en förtejpad näsborre av två.

Nu pratade jag precis med Carro, skulle egentligen ha stått på Store från 10-16, men nu kom vi överens om att hon ska gå dit och öppna och så ska jag komma senare. Tack för det!
Hatar att va sjuk, så jävla dundertrist!

..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback