Massa bra musik.

Lördag kl 17.30
Hinner bara kliva på bussen i Nygård innan jag ser nån komma springande i gången och slå armarna runt mig. Min Liza! På 530:n från Åtvid, i nya urballa rosa pumps och snyggare än någonsin!
Efter en lång lång kram (framme vid busschaffören på en rullade buss!) satte vi oss nästan typ på golvet och uppdaterade. Pratade hela vägen till Grebo där hon skulle av. Åh, hon är hemma! Så glad!!!

Söndag 13.05
Jag kommer traskade från jobbet (underbart roligt idag, min andra Johanna jobbade, yes!) genom Trädgårsföreningen med
John Legend i öronen, solen i ögonen och heartbeats i hela kroppen. Blommande rosa träd (så fina!), glada människor på filtar en masse, lösa hundar och tulpaner, panséer, blåa hyacinter.

Söndag 15.45
Finns det en bättre låt att lyssna på när man åker buss i solskenet? Svar: nej! Det finns knappt en bättre låt att lyssna på i hela jävla världen!

Söndag 16.20
Vaknar vid Partner Tech av att jag ger ifrån mig ett konstigt läte som jag inte vet hur jag fick till egentligen. Donna Summers Bad girls (här i extremt snurrig och härlig version av en av mina favoriter!). Cyklar uppför mördarbacken i Nygård och solen är fortfarande helt amazing...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback