Is someone getting the best, the best, the best of you?

Fick inte höra färdigt den den här gången heller... Foo fighters, få jävla bra låt!

Dricker vatten (börjar jobba kl sju imorn!) medan dom andra (Jess, Emma, Carro, Kine) dricker vin/sprit. Jag har ingen aning (ja du bullis...
NNNNNNNNNNNUUUUUUUUUUUU KKKKKKKKKKÖÖÖÖÖRRRRR VVVVVVVVVVViiiiiiii!!!!!   -   citat av Carro, ja, hon har skrivit det själv!)
om var vi ska ikväll. Var prat om Blue heaven och BK, vi får se vad som händer.
Största problemet just nu är att jag har extremt ont i mina fötter efter utgången i onsdags, mina förbannade jävla dundersnygga men otroligt onda och dumma Björn Borg-skor, aldrig mer! Ska fan bränna dom på bål nästa gång jag ser en eld.

Det blir Stolpis imorn och Store på måndag, hej och hå.

Karla har tatuerat sig också, inte illa! Det skulle ha blivit en kanin men blev tre stjärnor i nacken. Ska bli kul att se den live!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback