Finbesök från grannlandet!

Vad har jag styrt med sen sist? Känns som hundra år sen jag var hemma!
Bland annat har jag premiär-ätit frukost på balkongen, typ i måndags. 
Samma dag efter jobbet (slutade 22) träffade jag Jess i Trädgårdsföreningen och hoppade helt lyrisk hela vägen hem, nu ÄR det vår!

Igår var jag på Store till 15.30 och sen hängade Carro och jag hela kvällen, för vid halv tio kom det en viss otroligt fantastisk norska med tåget, yes!
Kine is in town! Jag är så glad, livet känns nästan fulländat på alla sätt just nu!

Vi åkte och överraskade Jessan som verkade befinna sig lite i chocktillstånd. Efter en tur på McDonald's vid Braskens bro, ett glas vin på Magnolia var vi hemma hos Carro och Johnny.
Jag blev kvar också, och vi förvandlade deras wursting-soffa till en dubbelsäng, där låg Kine och jag och fnittrade, dummade oss och lyssnade på musik tills vi somnade.  

Bildbevis:

      

Idag har vi (kors i taket!) tagit en tur till..... tada! Gränna av alla ställen.
Inte visste jag att dom har så sjukt många polkagris-fabriker där. Vi trodde dom hade en, och var inne i, jag tror det var sex olika! Måste va nåt slags rekord?
Carro var chafför och reseledare och fixade äggmackor och o'boy som vi stannade och käkade, typiskt Carro och mig, vi gör alltid det när vi ska nånstans.

Alldeles strax kommer dom och hämtar mig igen (Kine var ju tvungen att få se världsmetropolen!!) och ikväll blir det utgång. Har en viss känsla av att det kommer bli en del vin den här helgen också. Ska försöka ta det lite lugnt, men jag känner mig själv lite för bra för att kunna tro på det.

Take care!
Pusspusspuss & en massa kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback