Män

Män



Ett konstigt släkte alltså.
Han ovanför kan va det vackraste som någonsin blivit skapat, haha. Paolo Nutini. I'm in love, vilken musik! Och kolla håret! OCH TRÖJAN!! Köpte skivan igår och körde den hela kvällen till Jessan och Carro ruttnade på mig och bytte..

Mina steg tog mig till Platå igår! Mycket folk, blev way too många cider och så skulle brudarna röka stup i kvarten så kände mig som en fryst torskfilé.

På tal om torsk så har jag fått en pimp. Carros eh..pojkvän??... får man säga det nu?! Carros date, Carros ragg... Carros, haha. Hennes span! Nej, han är väl mer än span nu, skitsamma.
Jonny iaf, han har blivit lite av en coach för både Jessan och mig när det gäller att spana.
"Ulla, peka på nån bara, jag fixar!" sa han och jag bara skrattade.
Så ställde han sig framför både mig och Jessan:
"Gå fram och säga såhär: lunch på onsdag? Då lovar jag, ni kommer få nåt!"
"Ja, lunch på onsdag ja!" sa jag.
Rolig är han.



Jessan och jag är iaf superbundis med korvgubben nu. Vi var där två gånger igår, och jag pratade och pratade med honom och han kom ihåg att jag skulle ha stark senap, haha.
Det var en kul kväll, även om Jessan och jag gick hem ganska tidigt. Hennes säng är en kille. Den byter namn i genomsnitt en gång i veckan.
"Nu ska jag hem till ..... (namn). Igår hette han ..... och förra veckan ...!"
Rolig är hon.

Nu frågáde min bror om jag skulle med ut och springa.
Så kul ska vi inte ha idag.

Såg han söta ute igår, han är verkligen så söt att det borde va olagligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback