"Jag börjar känna mig kanon-tjock!"

Citatet över av mina älskade briljanta vän Jessica! Tack för att du alltid säger saker som är lika med skrattattack!

De senaste dagarna har jag i prinip växt ihop med Karla, vi har inte umgåtts såhär mycket sen hon flyttade hemifrån... Hur roligt som helst. Tokigare människa får man leta länge efter!
Och om jag växt ihop med Karla, har vi växt fast i hennes gigantiska soffa. Kyle XY, som vi knarkar för tillfället.... I love it! Ibland gör vi paus för Idol och mat (Karla gör mat som är så sjukt god att jag snart kommer säga rubriken till det där inlägget var och varannan minut).

Igår släpade vi oss iaf ur soffan och tog bilen in till Linköping. Det vankades utgång, kan man säga!
Träffade Jessan som var ledig och Carro lite senare när hon slutade. Den sistnämnda var precis hur söt som helst i sin nya frilla... som hon gjorde sig av med samma kväll när hon satte i löshår igen!
Karla gjorde kyckling enchilladas (farligt!) och vi pimplade vin till.
Vi kom ut ganska sent och Jessan och jag gick runt och skämtade om att vi skulle ut och ragga studenter.. och det var nån typ av studentkväll på Blue heaven. Och så många män i en och samma lokal... tror jag aldrig jag har sett.
Värsta guldgruvan, haha.

Så galet bra musik och drag. Sjukt god Cosmo, mycket folk och dans dans dans! Bland annat så träffade jag världens längsta människa! Det kan va sjukt attraherade med långa människor, tycker jag. Dålig inställníng och negativa människor är väldigt oattraherande...

Kvällen slutade iaf med att Karla och jag satt och åt enchilladas ute i trappuppgången...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback