Effektiv som få.

Ringde till Monica på Stolplyckan idag.
Vi pratade lite och hon sa att hon hade sett mig på stan nån dag och undrat när jag skulle höra av mig och säga att jag var hemma.
Monica sa till Olivia att ringa mig och ge mig tider.

Det bara kändes så bra. Trodde jag skulle få panik och att det skulle börja klia i fingrarna direkt och att jag skulle få svårt att andas och bara vilja sticka. Men det känns hur bra som helst. Börjar på fredag, ser faktiskt verkligen fram emot det...

Jag har fått så mycket gjort idag, riktigt stolt över mig själv, haha. Förutom att ha ringt Stolplyckan har jag ringt vårdcentralen, ska dit och kolla på en massa konstiga födelsemärken jag har.
Sen har jag köpt en present, en kalender (nu är det dags att bli vuxen), jag har fixat busskort, varit på banken och fixat pengar åt J.
Pratat med Monica som jag jobbade med på Bettans, handlat mat - jag ska göra lax snart.

Jag har tänkt på en sak. Saker som man tycker är snyggt på andra men som man inte skulle kunna ha själv. Converseskor är en sån grej för mig. Galet snyggt tycker jag. Men inte på mig. Hittade ett par som var helt fantastiska i Oslo... lila! Provade, men det blev platt fall tyvärr.
Likadant med ljust läppglans, jag ser sjuk ut i det.
Och skjortor. Jag tycker inte att jag passar i det, trots att jag har några som är hur balla som helst.

Snart kommer min vän Karla hit.



Såhär söt är hon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback