Brist på motivation (?)

Alla som hatar förskylningar upp med en hand!
Fy fan, snor måste va världens sämsta påfund. Och onödigaste!

Min är kanske till viss del självförvållad nu.. efter utgången i torsdags. Sprit och förskylning = dålig idé.

Ska man beskriva mitt liv och tillstånd för tillfället med ett ord blir det saknad.
Saknar J, Emma, Linda, Liza, folk från Oslo, saknar Mallorca, saknar motivation.
Känns som jag skulle behöva en semester, fast jag precis har varit på en...

Så vad ska jag hitta på idag? Jessan lär ringa om nån timme och fråga om jag kommer till Linköping, vet inte om jag orkar. Om kroppen orkar.

Jag vill simma! Drömde att jag simmade inatt, det var en bra dröm. Och nu har dom ju äntligen öppnat simhallen i Åtvid igen, men jag kan inte gå och simma när jag inte kan andas genom näsan, haha. Skulle sjunka som en sten.

Nu ringde Jessan, vad var det jag sa! Hon tyckte jag skulle släpa mig in och dra med Karla. Ska ringa henne nu!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback