Bara ord.

11 september igår! Galet, sex år sen det blev mos av två torn...
För övrigt också min mosters birthday, så jag tog cykeln bort till henne och där var det fullt med släkt som jag inte sett sen i... jag vet inte när! Sen jag åkte till Oslo antagligen.

Jag har verkligen världens bästa släktingar, tycker så mycket om dom allihopa! Vi tittade på Idol, jag har fått en släng Idol-obsession! Det är ju så kul och fantastiskt och tokigt att man bara vill banka huvudet i väggen, dö, födas om som en människa som sjunger bättre. Och söka och vinna hela skiten.
Elin och jag satt och blev helt nere i en kille med lång hår som spelade gitarr. Det är nåt med killar som kan spela gitarr alltså, det har jag altid sagt!

MIN SKO ÄR HITTAD!
Ni vet dom där blåa som jag älskar tills jag dör och bara fick med mig den ena till Mallorca?
Erik skrev att den har legat på skohyllan länge! Hur konstigt som helst och nu vill jag bara ha hem den så jag kan trippa runt ... på dom nånstans.

Nu skall jag fortsätta min läsning. Steig Larsson, "Flickan som lekte med elden". Läste ju den första boken i serien i Oslo när jag åkte t-bana till Stovner. Jag tror att den här är precis lika bra!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback