Baby love.

Sötare låt går ju inte hitta! Så underbart fantastisk. The Supremes. Diana Ross så snygg att det är galet.

Det är en sån där dag idag. Allt känns härligt och vädret har varit kanon, älskar hösten när det är sol och lite kallt och blåser. Jag vill bara gå runt och trampa på ekollon och hälsa på alla och se halsdukar som flyger och smajla för mig själv och nynna på nån bra låt.

Var hos Lilian förut. Så kul att se henne! Hon gav mig blommor fast jag egentligen skulle ha betalat för några andra jag tog i tisdags.

Min telefon har ringt idag, det har tjatas så mina öron håller på att ramla av. Och jag har dålig karaktär, så ni blir det en sväng till stan iaf. Och sen lite senare ikväll till Norrköping, det ska bli intressant och hur kul som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback