Svabba.

Sitter på jobbet. (Fast det kanske man inte får skriva här?). Det är lugna gatan. Vet inte riktigt vad jag ska göra i en timme nu...

No utgång igår. Jag kom hem och total-däckade vid halv 11, efter att ha jobbat 12 timmar. Jessan tjatade lite om att vi skulle gå ut, men J var helt omöjlig och jag var tröttare än en sengångare.
Brudarna satt och kollade på "Dolt under ytan" (heter den det förresten? Jo va?) som jag hatar.. för den är helt vidrig.
Vid halv två på natten kvicknade jag till och frågade om vi inte skulle gå ut trots allt.
"Vi hinner ju med kvart-i-tre-ragget!" som Jessan så fint uttryckte det. Somnade om med Jessan bredvid och J i en ena soffan.
När jag vaknade till igen var det bastu och varmt som i helvetet. Då förflyttade jag mig till soffan och låg där och sov tills Carro ringde vid havl 12 idag.
Waaaay to much sovande.

J och jag ska åka med hennes pappa JP hem. Gött. Bussen känns inte vidare tilltalande idag. 

 På tal om pappa: Har fortfarnade inte pratat nåt med pappa eller Susanne, dom är i Tyskland. Måste ringa dom och be dom smuggla med lite alkohol.
Det känns som att jag inte har sett min käre far på år och dag. Han har varit i Halmstad, på Gotland och jag vet inte överallt.

PUSS&KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback