Skor.

Skor.

Tvättat ett par, hittat ett par.
 
Körde ett par högklackade vita spetsskor i tvättmaskinen idag, vet inte om det var så smart? Det lär ju visa sig senare, haha.

Var nere i källaren och letade efter ett par glas jag fick av min moster när jag var typ 13 år. Dom är gröna med kor på, hur fina som helst! Jag har letat efter dom flera dagar och idag hittade jag dom... på ett ställe jag redan letat på 20 gånger, haha. 
Springer på en påse som ser lite misstänkt ut. Full med en massa skor som jag inte har sett på evigheter! Kul kul kul!
Det par som var roligast att hitta var helt klart ett par Clark's... jag vet inte vad jag ska kalla dom riktigt. Inga stövlar riktigt, men nåt åt det hållet. Jag tror jag köpte dom när jag gick i tvåan på gymnasiet, priset har jag förträngt för dom var dyra. 

Min bror har köpt en bil och skulle bjuda på en raggartur ikväll, men jag ska jobba så det får bli en annan dag . Ska åka in och dricka kaffe (?) med Carro på hennes jobb, och sen ska jag leta efter krokar.

Kommentarer
Postat av: Little darling

älskar skor :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback