No one no one no one can get in the way of what I feel for you.

http://www.youtube.com/watch?v=ktUSIJEiOug

Oj oj oj. Vilken kanonlåt! Loooove it.
Det är en sån låt som jag skulle vakna till liv av om jag låg på bårhuset och var död...

J och jag håller på och letar lägenheter i Oslo. Blir antagligen comeback nån gång i nov-dec. Ser fram emot det. Vi gick morgonpromenad imorse (elva är väl morgon va?) och pratade om det oavbrutet. Jag har faktiskt inte saknat det så mycket som jag trodde att jag skulle göra, men nu känner jag att jag vill tillbaka. Karla, J och jag i en lägenhet med en massa mys och grejer i vinter, alkohol, dammsugare, alla skor&kläder, musik och mina fina Flilippa K-muggar som jag hittade i källarn. 10 st hade jag visst. Och fler blir det i jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback