Försenat kalas...

... har vi haft idag!
Som jag skrev igår, både min bror och jag fyller år i augusti, men idag hade vi kalas. Fullt med släktningar, paket och mat. Prat i överflöd.

När vi ätit satt vi alla kusinerna på golvet i köket, för bordet var flyttat och det var fullt överallt. Mitt ena kusinbarn Alice är typ sötast i hela jävla världen och hon kröp runt på golvet och tuggade på allt som kom ivägen.
Dea, är en av mina kusiner.. han är farbror åt Alice och om Alice är sötast i världen så är han roligast. Han började peka på tre prickar på en byrå som vi har i köket och pratade om trefaldigheten och Gud och Jesus och den heliga anden och vad det var. Han la sig raklång på golvet (han är 1.93) sa så mycket knäppt att jag skrattat så det räcker för en vecka.

Jag har fått så mycket fint så jag tycker det är pinsamt för jag var inte värd allt. Fem Swedish Grace-muggar (så snygga!), två tallrikar i samma serie (så snygga!), pengar, presentkort, skinnhandskar, en jätterolig ljusstake.. plus att jag hade fått en massa grejer innan också! Väldigt nöjd.

Dagens höjdpunkt var iofs när vi gick runt Bysjön idag... kommer längre rapport när korten är klara och jag har mer tid. Ska ta bussen halv ett, jobbar 7-20 imorn. Utgång på det? You bet!

Kiss kiss bang bang! (som Emma brukar säga när vi skiljs åt. Jag brukar svara: "Kiss i sängen och ha det bra!"... det måste det va det ultimata sättet att säga hejdå på!) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback