Tv-vanor...

J och jag är ute och halkar runt på nåt man skulle kunna kalla en promenad...
J: "Alltså, jag vaknade vid kvart över elva och så börjar reprisen av Glamour vid halv tolv. Och sen är det Hem till gården..."
Jag: "Men herregud! GLAMOUR?! Och Hem till gården är ju ännu värre!"
J: "Nej, jag tycker det är ganska bra faktiskt! Lite pensionärsvarning!"

Jag ska inte säga nåt, gick upp vid elva idag.. Men det här med att kolla på tv. Jag kollar aldrig på tv. Jämt när vi sitter hos Jessan får hon hålla på och förklara vad det är som har hänt och jag frågar "Vem är det? Vem är det?" hela tiden.
Jessan är också en tv-tittare för sig, hon kollar på allt. Precis verkligen allting.
Själv kollar jag typ på varannat Idol-avsnitt, and that's it!


Jag har hittat Alex på facebook nu, hur kul som helst. Hon frågade vad "Ulrika skön" hade för sig. Kommer ihåg att hon skrev in det så i sin mobil när hon la till mitt nummer när vi hade träffats och jobbat ihop på Graendsen sko första gången. Åhhh, skoaffär! Skor skor skor. Ge mig och ge mig nu och ge mig många!

Dagens låt: "Sunshowers" M.I.A.
Fan vilken grym tjej det är.... måste hitta skivan som jag har lagt nånstans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback