Skräckfilm är bara inte för mig...

Har precis återvänt från huset till höger om mitt där Emma och J satt och kollade på skräckfilm.. Det första Emmas mamma sa när jag klev in: "Är du trött Ulrika?" (hon är en av väldigt ytterst få människor som säger Ulrika till mig). När jag cyklade förbi tidigare idag gäspade jag århundradets gäsp och vinkade samtidigt.

Åter till skräckfilmen, nån norsk film... tror den hette "Kallt byte"? Uäääh. Jag stannade kanske 10-15 min och sen räckte det för mig. Då hade dom bland annat tejpat ihop ett stort sår med uråldrigt superlim och bosatt sig i en riktig spökbyggnad.

Jessan ringde tidigare också och tyckte att jag skulle ta en buss som gick om 10 min och följa med henne till Platens och supa skallen i bitar ("Vi tar det lugnt!" Yeah right!). Haha.

19.42 tänkte jag ju gå och lägga mig... kl är 22.26 och jag är fortfarande uppe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback