Pappas dag.

image122

Fars dag idag. Första bilden från min student, och dom två andra från golfbanan, där han mer eller mindre brukar bo på sommaren. På den sista bilden ser han ut som han ringaren i Notredamm, haha.
Pappa fick en grön och brunrandig lammullströja av mig och Kristoff. Väldigt snygg, tyckte iaf jag!

Jag hade varit nykter i tre veckor (låter som jag är värsta klassens alkoholist, fy fan) igår. Det skulle såklart firas. Med sprit. Öhh..
Skulle va på jobbet kl 7 idag, och det gick ganska smärtfritt måste jag påstå.
Jag traskade hem vid typ halv tre inatt och så ringde Jessan flera gånger bara för att kolla vad jag gjorde, fast jag låg och sov!
När dom kom hem sen var det ett jävla håll-i-gång och det pratades länge. Trevligt var det, men jag förstår inte hur jag pallade att gå upp imorse....

Dagens låt: "Here you come again" Dolly Parton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback