Förfesternas förfest (minus utgång för min del!)

Glömde skriva lite om gårdagens kväll!

Promenerade som skrivet bort till Nicklas. Där klev jag rakt in i en förfest. Deltagarna var alla åtta av manligt kön, och killar som jag hängde mer eller mindre med på mellan- och högstadiet.
Sjukt kul, det var som att va tillbaka i sjuan, fast mycket bättre, haha.
Det var lite onyktert på sina ställen och jag blev galet sugen på att bara hälla i mig en vinare eller lite sprit och hänga med till stan på utgång.
Grabbarna bara "Men kom igen, Ulla! Följ med!".

När jag kom satt Johan och var dj och spelade tjut-låtar som nån jävla balladkung. Jag blev grymt imponerad av musiksmaken iaf: White stripes (länge sen jag lyssnade på dom, satte på skivan idag, hur bra som helst ju!), Tracy Chapman, Billy Joel, Metallica osv.

I köket blev det "catch-up" och det kladdades chokladkaka hejvilt och överallt. På altanten röktes det cigg utan filter. Jocke och jag började bråka om en FHM som Nicklas fått i födelsedagspresent.

Här följer några bilder som jag snott från Nicklas (utan tillåtelse, hoppas det är ok!):


Grabbarna käkar... innan min entré.


Marcus, Jocke och moi.. jag var varken klädd eller sminkad för fest, haha. Ser dyng ut fast jag är spiknykter.


El DJ.


Full fräs! Macke & Nicklas.

Som vanligt pratade vi om klassfest! Johan sa till mig att fixa, så jag ska göra mitt bästa i år, det lovar jag! Julbord som vi snackade om förra året?

Kommentarer
Postat av: Nicklas

fasen ulla att du inte hängde med sen!
fy skämms! :)

2007-11-06 @ 19:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback