Everything else would be overrated.

Här sitter jag och slösar viktig sovtid.. haha. Dålig på att prioritera har jag alltid varit.

Börjar jobba kl sju imorn, måste åka vid halv sex, vilket innebär att klockan ringer vid halv fem. Byta någon? Till 21 också, vilken underbar dag det kommer att bli!

Blir antagligen ut och slira en vända på ågatan efteråt också, om Jessan får som hon vill. Och det har hon en förmåga att få! Tur att jag är ledig på söndag, första (och sista!) dagen den här veckan...
Just nu är det största problemet isåfall vilken outfit jag ska bjuda upp med.. Har typ inte tvättat på tre veckor tror jag... Det får bli som det blir! Jag tror jag har ett linne som ligger och skräper hos Carro som jag kan tänka mig.


GE MIG!


Franska alper...

After ski, glaskras

Åkande, underbar utsikt, Boogie night med galna fulla roliga människor..

... sen är jag nöjd.

Kommentarer
Postat av: fiorella

gillar din blogg starkt :)

Postat av: Ulla

Tack så hjärtligt.. det är ju bara ord och inget vettigt, haha.

2007-11-26 @ 15:30:31
URL: http://ullaulla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback