Ukrika & Ola!

Ukrika det ær jag. Låt mig førklara. Utanfør vår port sitter det en lapp nu dær det står alla namn på folk som bor i huset. I vår lægenhet bor:

Erik Sagenes
Henrik Tangen
Johanna Carlsson


och....

UKRIKA NILSSON!

Hur sjukt får det bli?! Varfør skulle mitt namn bli fel? Haha, det ær lite galet.

På tal om galet! Vad hænde igår? Eurovisionfinal. Vi sitter hemma hos oss. Linda och jag (lite Emma & J också) ær i extas nær tolfte låten kommer igång.... Go Ola Go Ola!
Det blev inte riktigt som vi (jag) hade planerat. Ola tycktes ha førvandlats till en sengångare sen den svenska finalen i Globen och i princip alla 12:or går till en lesbisk serb. Inget fel med lesbiska serber, absolut inte. Men OLA! Vilken man. Værd varenda tolva i hela vida værlden. Folk har verkligen noll musiksmak!

Pappa och Susanne ær på MIN ø, før øvrigt! Mallorca, dom åkte dit i lørdags och jag ær så avundsjuk att jag håller på att bli svart. Eller svartsjukt kanske man sæger då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback