Flitiga Li(s)za!

Pratade precis med min ælskade Liza i telefon. Gud vad jag saknar henne!! Tiden går alldeles før fort nær man pratar med Liza i telefon.

Idag har jag lovat bort Eriks skinnsoffa till Veronica på jobbet. Hon ska sova på den lør till søn. Jag, Veronica och Lina, alla vi som jobbar ihop (eller alla i någolunda vettig ålder, om man bortser från Thomas, polacken som slutade idag, Veronica och jag brukar kalla honom før turken!) ska iaf træffas på lørdag. Jag ska førsøka styra ihop nån typ av førfest har jag lovat... Ska bli kul!

Jag har noterat ett antal saker idag:
1. Jag har noll hårfærg kvar.
2. Det ær inte bra att ha glass på jobbet, det ær roligare att æta glass æn att hjælpa folk, haha. Glasspaus typ 30 % av tiden. Men roligt har vi!
3. Basilika luktar sjukt gott.
4. Att jag saknar Åtvid (lite), nær jag pratade med Eva, min bankkvinna idag.
5. Det borde va olagligt att ha clips-ørhængen. En tant tappade ett ner i brett med pelagonier idag. Det var inte lætt att hitta, kan jag lova.

Vad ska jag gøra nu då? J slutar kl 8, om typ 40 min... Hoppa bungyjump? Skriva en roman? Ringa Fredrik Reinfeldt och sæga att han borde sæga upp sig så jag kan bli statsminister? Kanske inte, undrar jag han har glasspauser...?

Kommentarer
Postat av: T1

Åååh!! Saknar dej med, som tusan!!
jag gjorde lite ev en Johanna repris hemma hos Dan igår kväll o mår inte riktigt 100 idag :(
träffade dock inget som inte lätt kunde torkas av med disktrasa, papper eller strumpa ha ha. Du hade behövts där, för att hålla mitt hår!!För det hade senare konsistensen av gammal seg halm... Fy mår illa när jag skriver detta, måste nog... vila lite till. Du!! Hur va ditt part party?? Lika galet minst va?? väntar med spänning på inlägg. Lärde mej nåt igår alla fall: 1. Man halsar inte ur en tequila flaska om man ska plugga nästa dag. 2. Fläskfile bryts ner förvånansvärt fort i magen! LOVE YA!! Pussar i triljoner med eftersmak av gammal tequila

2007-05-06 @ 15:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback