1:a maj...

... allt ær stængt! Utom 7eleven och min jævla blomaffær!
Børjade jobba vid tio, slutade før 45 min sen. Kænner mig ungefær som en kokad sparris. Hittade inte nyckeln imorse heller så nu vet jag inte om jag kommer in i lægenheten, beror på om grabbarna ær hemma....

Så, valborg igår. Hela natten från søn till mån mådde jag... eh.. sådær. Inget vidare. Spydde och shit, ringde och sjukanmælde mig, kunde inte æta nåt så diabetesen børjade spøka.
På kvællen gick jag och hængde med Linda och Sara, sen traskade vi ner till Aker brygge och træffade Carro & packet från svenska føreningen. Dær blev det trekamp, jag vet inte vilket lag som vann, men jævligt roligt var det, vi hoppade sæck och sprang med ægg i munnen før arrangørerna hade glømt skedarna hemma.
Det var meningen att vi skulle gå ut efter, men eftersom jag skulle jobba idag gick jag hem och slaggade istællet...

Dæremot blev det en riktig dunderfylla i lørdags. Linda och jag hade førfest sjælva och fixade ihop nån dans till en låt, jag fick før mig att jag skulle stå på hænderna med ... liksom knæna på armbågarna, om ni fattar? Pang! Min skalle i backen, så går det nær man dricker før mycket vin. Tre flaskor, pimplade vi i oss, fråga mig inte hur vi lyckades!
Væl på væg ut, træffade vi två australienska killar som bodde i London och var hær øver helgen. Jag hade på mig min regnjacka och mina guldstumpor och dom børjade direkt sæga det hela tiden: "The girl with the raincoat and the golden socks". Vi hængde med grabbarna hela kvællen, hamnade på Trumpet dær jag som tur var inte sjøng nån karaoke, men det gjorde dæremot andra. Kul så in i baljan! Værldens drag hela kvællen och det slutade med att jag skrev nåt på den ena killens arm, sen var det kørt. Nær jag vaknade i søndags var jag helt sønderkladdad. Det stod bland annat "Cracker" på min arm, det ær tydligen den bæsta komplimangen man kan få på australiensiska. "Kangaroo" stod det, "Matt is hot" "Ulrika skøn" och jag vet inte allt.
Linda lyckades med bedriften att kalla det norska spreåket før "norwish", vilket vi hade ganska kul åt.

Nu ska jag gå och banka in en dørr, om ingen ær hemma!
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback