00.49

Hostar. Och hostar. Och hostar. Inget hjälper.... Så nu har jag klagat färdigt!

Sov hos Liza från tis till ons. Mycket trevligt. Vi lagade värsta restaurang-maten med färsk lax, världens lyxigaste sallad och avocado-creme. Precis lika gott som det låter, jag lovar. Och sällskapet var minst lika gott!
Köpte för övrigt två par skor, second hand båda två, asfina. Skulle vilja lägga in en bild men det går tyvärr inte för min kamera ockuperas av Carro och Jessans Thailands-bilder (plus att den är i Linköping och jag är i Åtvid).

Idag har jag varit på bio med Fia. Vi såg Beck "Den svaga länken", tror jag den hette. Vi kom även fram till att vi inte har samma godissmak, och egentligen inte samma filmsmak heller. Hon tycker inte om Amelie, och det är ju världens bästa film!
Vi var för övrigt ute på Ikano en sväng, handlade två linnen och två olika typer av leggings. Nöjd.

Ska försöka få tag i John Blund nu igen, han var okontaktbar sist. Blir en repa på stan imorn också, och förhoppningsvis ny frisyr + hårfärg!

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback