Slut på fantasi.

Jag står och traglar på Gina Tricots lager och mina vænner ær på Mallis, dricker sprit och har det allmænt nice (hoppas jag? før jag har inte fått svar på sms eller nåt!). På jobbet lyssnade vi på Nelly Furtado idag och jag var næra tårarna, før jag såg videon till "Maneater" utan ljud førsta gången på GG.  But that's life, bara att bryta ihop och gå vidare....

Før øvrigt: allt bra. Det rullar på liksom, rullar fort. Har køpt nya (likadana) flipflops, nu har jag køpt fem par skor sen jag kom hit. Plus att jag fick med mig ett gæng till hit sist nær jag var hemma.
Træffade en astrevlig tjej på Bagel & juice, hon frågade om jag var från østergøtland och sa att hon kom från Sturefors, jævligt otippat som Emma skulle ha sagt.
Hon sa att hon tyckte jag skulle komma nån mer gång och handla så vi kunde prata mer. Roligt med sånt, mer spontana och roliga konversationer åt folket!

Storebror behagar komma på fredag, ska bli kul kul kul! Och så ær det tydligen Pride-festival hær i Olso i helgen, så det blir nog lite party. Eller mycket, den som lever får se, haha.
Min ena faster ringde idag, kul o høra från henne. Hon var hos farmor så jag pratade med henne också, den galna mænniskan! Hon frågade om jag hade ætit, det frågar hon alltid. Och så pratade vi om pressgurka i vanlig ordning.
Jobb hela veckan nu... Chup chup chup!

T1, i love you. Har skickat sms till dig men du svarar inte? Saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback