Værldens bæsta helg...

Hær sitter jag och kænner mig værdeløs...

Har haft en helt fantastisk dag, hur mysig som helst. Liza och jag har sprungit runt på stan i solskenet och haft det allmænt nice. Jag har køpt en Tripel five soul-hoodie vilket innebær att jag kommer få leva på nudlar och diverse saker (typ nøtter och ... bark?) som jag kan hitta nånstans, tills på fredag nær jag får løn, haha.

Vi køpte sallad på Bit och satt och åt och kollade på folk som åkte skateboard. Træffade Linda och Niclas, han kan tydligen gå utan kryckor nu, stackars mænniska!

Det blev lite stress på slutet, vi fick springa hem och hæmta Lizas væskor och sen raka spåret ner till sentralen och in i en fotoautomat, jag stod och væntade på kortet medan Liza sprang och køpa færd-godis.
Grejen var att vi trodde att vi skulle få fyra olika kort, men man fick tydligen bara ett. Vi trodde också att vi skulle kunna ta om ett kort, så vi tryckte på det som blev sæmst, och då hade vi ju råkat vælja det, och så skulle få fyra exemplar av det dåligaste kortet. Typiskt Liza och mig.
Iaf, kortet kom aldrig ut, så jag sprang ivæg till Liza och så gick vi ner till tåget och fick typ en halvminut på oss att sæga hejdå. Jag hatar nær folk åker ifrån mig/jag åker ifrån folk. Blir sjukt blødig och vet inte var jag ska gøra av mig sjælv. Det kændes helt overkligt nær hon gick på och jag stod neranfør hennes fønster och vinkade och så børjade tråget rulla... det kændes som en evighet men gick ændå så fort och så var hon borta och nær tåget tog slut førsvann skuggan och jag fick sol på hela mig, men jag kænde mig ungefær lika glad som ett regnmoln.

Gick på Karl Johan bara før att ha nåt att gøra, men det blev bara værre før jag kænde mig helt tom och kunde inte ens le åt folk før jag kænde att dom ændå såg hur ledsen jag var i øgonen och jag hatade mig sjælv før att jag inte kunde va glad. Fy fan.

Jag fick værldens finaste sms och på nåt sætt kænns det ok nu, jag har hunnit samla mig lite från den konstiga chocken.

Vet ni vad det bæsta var?! Nær jag hade sagt hejdå till Liza gick jag førbi fotoautomaten, och dær låg kortet! Jag blev helt øverlycklig æven fast det var værldshistoriens sæmsta kort, alla kategorier...

Helgen i korta drag: Liza kom i lørdags, då blev det lite shopping (nya skor?! .... ehh ja. IGEN!).
På kvællen vankades det fest hos Linda, hur trevligt och roligt som helst. Jag hade på mig værldens færggladaste leggings, lyckades få till en riktig høgstadie-fylla och hjulade i en park. Efterfest hos Linda, dær typ hælften av alla festdeltagare blev kvar och somnade.
Søndagen: Liza och jag tog en tur till Aker brygge och køpte milkshake på McDonalds, det smakade barndom och luktade hav. På kvællen satt Liza, J, Linda och jag och kollade på film fast vi kollade inte før vi pratade før mycket och råkade gøra mat med filmjølk i, men det gick æta iaf...

Jag tror att farmor fyller år idag, men jag ær inte sæker, det kan va imorn. Ska slå en pling till henne nu tænkte jag.

T1 & T2 4-ever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback