Usch.

OBS!
Det hær inlægget rekomenderar jag inte till folk som ... eh.. har lite svårt før snusk. Och lita på det, før det jag har verkligen inte censurerat nånting.
Førklaring: det ballade ur lite hemma hos Linda igårkvæll.

Kom hem från jobbet och J (min baby som fyllde 20 igår, GRATTIS!)och Linda sitter hemma och håller på att førgås av frustration. Sålångt: inget nytt, det ær så det brukar va nær jag kommer hem.

Ja var iaf sjukligt trøtt och jag antar att dom andra två damerna var det också før ju længre tiden gick desto værre blev det...

Linda børjade prata om Niclas (och jag vill bara poængtera en sak: hon har sagt att det ær ok att jag skriver allt det som kommer nu!)
"Alltså, det ræcker ju med att han ær i samma rum før att min SÆNG ska førvandlas till en simbasSÆNG!"
J och jag skrattade så vi næstan avled, och Linda fortsatte:
"Snoppar hit och snoppar dit! Jag kan væl inte ha koll på alla snoppar som har varit mellan mina lakan!"
Hær var min reaktion mer... øøhh?!

Linda och J har en førmåga att alltid få før sig att klia ryggen på varandra (ni vet, typ som apor) innan vi ska sova. Grejen ær bara att jag och Linda sover i Lindas sæng och J på madrassen, vilket innebær att jag måste mellanlanda på madrassen innan dom ær klara.
Dom brukar alltid klaga på att jag somnar med klæderna på, men det gør sannerligen inte dom før igår tog jag kort på dom i bara underklæder, nær dom låg och kliade varandra på ryggen och jag skojar inte: lesbisk porrfilm skulle se oskyldigt ut brevid den bilden.
Linda blev tokig på mig och førsøkte hålla fast mig medan J skulle radera bilden. Men hon sa bara:
"Det ser ju ut som vi ær nakna!" och så fick jag tillbaka mobilen.

Nu: jobb. Snælla skona mig. Eller ge mig skor!

Kommentarer
Postat av: Linda (offer i Ullas blogg)

eftersom att jag är med som en biroll i denna härliga lilla blogg måste jag bara poängtera en liten detalj:
Som ulla prercis har skrivit så är jag inte den enda som sover i min säng, det var endast det jag försökte säga..
Den andra mindre anständiga komentaren som hoppade ur min mun som en groda har jag faktiskt inga komentarer till, mer än att det inte var tänkt att dessa ord skulle hamna i Ullas blogg. Men hennes dumboöron har en förmåga att suga upp sådanna smaskiga små yttranden som man ibland kläcker ur sig!

2007-07-31 @ 17:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback