Turist i Oslo.

Pappa och Susanne ær hær. Det ær ett mirakel att dom hittade till lægenheten tycker jag. Rætt vad det ær ser jag bilen nere på gatan... hur sjukt som helst.

Igår traskade vi runt och på kvællen gick vi ut och kækade och pratade Åtvid-snack. Det hænder tydligen lite. En kille, eller man kanske snarare som jag træffade nær jag søkte ett jobb, hade døtt, typ 36 år gammal. Då inser man hur fort det kan gå... och hans tjej ær gravid också, fy fan..

Pappa kopplade på pappa-humorn och jag har skrattat næstan oavbrutet sen dom kom. Det har haglat dumma kommentarer och ... dummare kommentarer.
Vi skulle in på nåt stælle igårkvæll och då frågade vakten:
"Hur gammal ær lilla frøken?" och då tænkte jag: lilla frøken?! Lilla frøken fyller snart 21 och då ær man minsann inte liten længre!

Fick ett underbart sms av Mari igår också, hon skulle tydligen styra upp nån fest på TigerTiger ikvæll och ville att jag skulle komma. Jag ska gå, tænkte jag. Alone, men det kommer bli nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback