Orka! Det regnar!

Vet inte riktigt var jag ska børja. Det regnar. Idag ær jag ledig, sålde skor igår och ska gøra det ons, fre och lørdag. Finns det nåt bættre æn skor? Iofs sålde jag barnskor, mest gummistøvlar, men det ær kul det också. Barn ær liksom vældigt tacksamma, ge dom en ballong och dom kan underhålla sig sjælva i tre timmar.

Just nu vet jag inte riktigt hur jag ska kunna underhålla mig sjælv, dessværre. (Dær kom norskan, jag har blivit smittad!)
Funderar på om jag kanske ska traska in på vinmonopolet och køpa 4 flaskor vin och fylla J så hon inte går till jobbet.
Eller gøra pressgurka, farmor skulle bli sjukt stolt øver mina hemkunskaps-kunskaper. Eller J's kanske jag ska skriva, før jag vet inte hur man gør pressgurka, så hon kanske får ta tæten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback