Miss 53!

Det regnar hær i Oslo idag, som Carola skulle ha sjungit om hon var norsk. (Då hade hon sækert hetat Carole eller nåt också, haha!) J och jag har hoppat mellan vattenpølar hela vægen ner hit.

Igår var det annorlunda, jag låg i sællskap med J hemma i soffan och kollade på American Idol-finalen. Blake eller Jordin. Jordin eller Blake. Vet seriøst inte vem jag tyckte skulle vinna... Iaf, J och jag hade blev kanske lite væl kritiska och plockade sønder allt till atomer.
Det enda jag tyckte var helt fantastiskt var Bette Midler, vilken kvinna. Och Joe Perry från Aerosmith, som jag tycker ær het på nåt jævla konstigt vis eftersom han egentligen ser ut som skabb. Det var ju liksom så sjukt många stora verkligen stjærnor dær! Galet.
Men J och jag børjade direkt. "Vem fan har satt på henne ett drapperi?!" "Hon ær ju inte purfærsk!" "Tjuter hon eller ær det bara botoxen som spøkar?!". Ibland ær det roligt att kasta skit på andra.. høhø.

Nu sitter Brun-Emma i Umeå och kollar flyg och jag sitter hær. Fan vad jag vill åka. Jag behøver åka!

Min andra Emma (eller min førsta) sitter på tåget på væg hem till la Åtvid. Liiiite avundsjuk ær jag, kan jag væl medge om nån tjatar lite.

Och J kommer inom en snar framtid va næsta Victoria Silstedt (fast såklart tjugo miljoner gånger med classy!) Køp nya Moore (extra bilaga med Sveriges snyggaste singlar!). Dær ær hon, och gissa vem som tagit bilden?! Moi! Den nya Giles BenisomSkynda och køp!

Nicklas har før øvrigt smittat mig med snack-syndrom. Det ær en farlig sjukdom. Det går ut på att man blir beroende av snacks. Nicklas har problem med salta pinnar, jag ligger nog mer i riskzonen nær det gæller sørlands chips....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback