Måndag.

Osterhausgate 3 ær the place 2 b!
J och jag har praktiskt taget flyttat in hos Linda och slænger våra grejer øver hela lægenheten. (Vår sæng, lite længre upp på gatan ær fortfarande platt och luftløs.)

Igår hyrde vi nån film med Colin Farrell och Samla Hayek.. kommer inte ihåg vad den hette men den var vældigt bra. Så mycket kænslor... i børjan hatade dom varandra och i slutet... ja, ni førstår.
Linda blev praktiskt taget galen før att filmen tydligen hade snott typ hela storyn av Moulin Rouge, som ær hennes favoritfilm. Jag har tyværr inte sett den, men har lovat att jag ska. Hær nånstans børjade Linda och J sjunga værldens længsta medley som ær med i den filmen. Varenda liten replik och en massa ihop klippta sånger. Jag satt bara och gapade, sjukt inponerad. Att man kan læra sig sånt!
Jag ska iofs inte sæga nåt, kan i princip alla 6 sæsongerna av Sex and the city utantill...

Karla ringde typ i fredags, jag hørde inte att det var hon først før det var så længe sen vi pratade. Hon sa att hon var på Øland (jag brukar følja med dit varje år, vi brukar va typ 10-15 pers som åker, bland annat Karlas førældrar och kusiner)och att dom saknade mig dær.
Hade nån kunnat ta mig dit då hade ag betalat halva min førmøgenhet, så gærna hade jag åkt dit...
Spela crocket i værldens torraste græs, ramla ur solstolar, sova på en madrass på golvet, eller på køksoffan eller dansbanan. Palla jordgubbar, springa runt i skogen med Karlas kusiner, traska 200 meter innan det går att bada ordentligt, æta sniglar på Pappa Blå. Det ær sommar!

Idag har jag køpt mascara... av en man. Diorshow black out, hoppas det blir bra.
Snart ska jag ringa till Vinmonopolet och bestælla vin, har inte hunnit æn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback