Lista på saker som gør Ulla glad:

1. Ovæntade sms/telefonsamtal.
Ring mitt i natten, stå på huvudet om du vill, jag blir glad hur som helst. Det bæsta telefonsamtalet jag fått i hela mitt liv kom ungefær kl 5 på morgonen, det var Kine som ringde och græt och sa att hon saknade, det var det finaste jag hørt i hela mitt liv.
2. Skor
Som jag sa nær jag sålde ett par røda galna skor till en kvinna (som jag såg egentligen bara har svarta skor) før 1500 spænn i veckan: "Men du vet, man kan aldrig ha før många skor!"
3. Ord.. och musik!
Skrivna, sagda, læsta. Inget piggar upp livet så mycket som en underbart skriven text, en fantastisk konversation.
Musik hænger mycket ihop med ord också, før det mesta. Och musik ær... bensin.
4. Folk
Vænner, slækt, bekanta, grannar eller okænda. Idag nær Linda och jag var på McDonalds børjade jag prata med en tjej bara sådær och det finns inget roligare æn att træffa briljanta mænniskor.

Just nu:
Køpt Magaluf-skivan øver alla andra: Gavin Degraw. Æææælskar den. Men dagens låt ær Jason Mraz "I'm yours".
Varning før kænsliga! Linda och jag har kommit på vad bajskorv heter på norska. Dritpølse, så æckligt att det inte ær sant. Och lika roligt!

Vet inte vad jag ska gøra, det ær så svårt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback