Hej vad det går!

Førsta dagen jag jobbade idag på hela veckan, kænner mig hur slapp som helst.

J och jag har sovit hos Linda sen Emma åkte hem, och det har varit ett jævla liv hela veckan... Innan vi ska sova (alla tre i Lindas rum, Linda och jag i sængen, J på golvet "Det ær så skønt att sova sjælv!") blir det alltid fullt hålligång vilket innebær att det blir i pincip møjligt att somna. Linda och jag børjade hitta på rørelser till "I samma bil" med Bo Kaspers orkester. Det blev helt hysteriskt roligt och bara sjukare och sjukare ju mer klockan blev. Jag har blivit mobbad hela veckan av en speciell anledning, och J och Lindas nya favorit-sysselsættning ær att hitta på nya sånger om det dær..

Igår hamnade Linda och jag hemma hos Carro, Nickas och Jesper på nån typ av festlighet.
Linda: "Men ska vi dricka? Ta med spriten!"
Jag tar med spriten och på vægen sæger Linda: "Nej, men jag vill inte dricka ikvæll!"
Nær vi kommer fram blir det såklart drinkar... tills flaskan ær tom.

Det var ganska mycket folk dær, kul. Nicklas, Carro, Jesper, Linda, jag, Emma, Signe, Carros bror och två av hans kompisar. Alla utom två från Åtvidaberg, hur sjukt ær inte det?
Vi kækade tacos och både Linda, Carro och jag stod och græt øver rødløken. Det var sol på balkongen och hur mysigt som helst, vældigt trevligt, kændes vuxet på nåt sætt och ni vet den dær kænslan..? Kænslan av att livet ær fullkomligt och perfekt? Så kændes det.
Roligaste kommentaren fick jag av Carros bror Eric "Så du ær golf-Kristoffers syster?"
Haha, tydligen så ær jag det. Golf-Kristoffers syster. Det ska jag skryta med nær han vinner på PGA-touren och førhoppingsvis ger sin snælla (?) syster nån viss (høg) procent av vinsterna.

http://artists.letssingit.com/regina-spektor-lyrics-samson-58dgz1x
Kan tyværr inte kopiera, men en så sjukt bra låt!

Førresten: hipp hipp hurra før min ælskade Emma som fyllde 20 igår, jag var så stolt igår nær jag tænkte på det att jag næstan grinade lika mycket som før rødløken!

Førresten nr 2: Liza kommer i helgen!! Æntligen! Ska bli galet roligt med værldens bæsta fest också.

Førresten nr 3: Jag har nytt (norskt) nummer: +4796870054. Ring vetja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback