Happy birthday farmor!

Dagens insikt nr 1:
Tiden går så mycket fortare nær folk man diggar ær med en æn nær dom ær ifrån en.

Dagens insikt nr 2:
Min farmor fyller år idag. Och jag ær ett dåligt barnbarn før jag vet inte hur mycket hon fyller, men hon har nog ett par år på nacken om vi sæger så. Værldens bæsta minne har hon och ær gammalmodig så man mår illa. Hon ær mycket førtjust i dubbelnamn (øøuuh!) och ser som en kratta vilket innebær att hon løser korsord (tror det går i slækten?!) med det tjockaste førstoringsglaset på planten. Det var farmor i korta drag.

Ringde hem igår och min faster svarade. Ringde hem idag och min fasters man svarade. Pappa och Susanne ær tydligen aldrig hemma. Min andra faster ringde igår, och så pratade jag med farmor. Slækten invarderar tydligen både diverse hus och telefoner.

Dagens bæsta: hittade klænningen på Oasis i storlek 36, provade och den var great. Blir førsta køpet på fredag nær jag blir rik igen.

Det rullar i huvudet på mig och jag vet inte varfør. Vet inte ens om det ær bra eller dåligt, eller kanske snarare om det ær nyttigt eller dumt. Kanske kommer løsa nåt værldsproblem om jag fortsæetter såhær.

Puss&kram och en massa love till alla jag kænner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback