Bara blaj.

Køpt två par nya skor.

Fått sms om att telefonrækningen har øverstigit 4000 spænn, aaaaj. Undrar om pappa vet? Undrar om pappa betalar?!

Emma och jag ska inte åka till Mallis, eller jo, det kanske vi visst ska om jag vinner på en triss, men annars kanske jag åker med Jessan & Carro. Eller ska man prioritera en tråkig telefonrækning framfør en resa till paradiset?!

Numera ær min karriær som skoførsæljare øver, før den hær gången. Kommer inte sakna gummistøvlarna,
jag lovar. Dæremot alla skøna kids. Kids ær ju det roligaste som finns før dom bara ær... kids.

J sitter brevid mig och pussar på skærmen. Galna mænniska. Hon ser sin katt i webcam och ær helt till sig. Vi diskuterade en rolig grej før några dagar sen, J, Emma, Linda och jag. Vad våra husdjur har hetat. S-namnen haglade, kan jag lova.
J: har en katt som heter Snuttan, och hade en gång i tiden en kanin som hette Smulan (som blev uppæten av en varg, eller vad skriver jag, ræv!)
Linda: har två hundar nu... Skruttan och Sessan.
Emma: hade en kanin som hette Skutten.
Så før att dra det kort: Snuttan, Smulan, Skruttan, Sessan och Skutten.
Och jag då? Hade værldens charmigaste marsvin som hette Max. Max, som den jævla hamburgerkedjan, haha. Och så har jag haft guldfiskar i lite mer vuxen ålder. Lasse, efter Lars Winnerbæck. Håkan efter Hellstrøm, Marit (Bergman) som Karla senare døpte om till Fetto-Marit, før det var værldens tjockaste fisk.
Nær jag nån gång i framtiden får en mops, som jag har sagt i evighetersevighet att jag vill ja, så ska den heta Percy.

Håkan, min kæra granne (æven kænd som Karlas far) fyller tydligen år idag. Femtioett. Kommer ihåg femtio-årskalaset som om det vore igår. Gæsterna skulle komma kl 14 och det børjade regna 5 min innan. Det slutade med att vi satt i garaget...

Har væl inte direkt nåt mer att tillægga! Ses hørs och gørs! Tjipp&hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback