?

Inget jobb idag. Har ændå (enligt mig sjælv) varit ganska effektiv. Fixade værsta diskberget (tack gode gud før diskmaskinen!), børjade stæda i vårt rum innan J sa till mig att sluta før att vi borde gøra det samtidigt, læmnade tillbaka filmen (mer om det sen), læst ganska mycket, varit ute och motionerat.
Nær jag var ute och spatserade såg jag en gubbe som klippte græset, och så kænde jag doften av nyklippt græs før førsta gången iår och då kom jag att tænka på Linus som inte tål det. Fan det ær sjukt vad fort tiden går. Vi gick i samma klass från lekis till trean i gymnasiet, det ær... 13 år!

Igår var jag och hælsade på Linda och Niklas, som hade hyrt en film som jag senare la beslag på. "Children of men". Ulla-film så det heter duga, helt sjukt bra och intressant. Se om ni får møjlighet, jag orkar inte beskriva handlingen mer æn att filmen utspelar sig i framtiden och ingen har fått barn på 18 år, så får Clive Owen tag i en gravid kvinna och så hænder det en massa grejer. Jættebra!

Idag fick jag æven tag i en Veckorevyn, konstigt hur glad man kan bli før lite papper!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback