God afton...

... eller det kanske är natt? Noll koll. Och noll kontroll också för den delen...

Började jobba vid 7 imorse. Fick höra om Uppsala-olyckan hos en tant. Kände mig helt punkterad efter det. Tanten och jag satt och drack kaffe/juice och sa att det var nog inte kul att va polis/doktor där uppe nu och hålla på och ringa en massa tråkiga samtal hem till folk.... Usch.

Väl tillbaka i personalrummet var det full rulle igen. Sjukt roligt! Santhi och jag skrattade så jag tjöt när vi städade hos en liten gumma.

Träffade Emma, Zora och Lilli (Emmas mamma och moster) på stan sen. Vi drog en sväng och kollade lite. Hittade ganska mycket intressant faktiskt. En riktig Ulla-klänning bland annat. Blommig och ascool. Funderar på att slå till.
Vi käkade på Gulan innan vi åkte hem. Sov hela vägen. Med ipoden i örat, var helt döv när jag kom hem...

Så fick jag ett sms om att min kläder från Zoovillage hade kommit, så jag trampade ner och hämtade dom. Allt var kanon, jag är asnöjd. Två par jeans och en tröja....

Promenad med Emma blev det sen,  och nu har jag suttit länge med J på msn och hängt...

Jag har glömt att skriva gårdagens bästa citat, det är så bra att jag inte vet om jag ska skratta eller gråta! Man skulle kunna säga att jag gjorde båda två, jag skrattade tills jag grät igår när Emma sa det. Det är inte själva sammanhanget som är intressant egentligen. Bara orden och hur dom sas.
"Håll käften morfar-jävel!".
Fan klockrent! Och det var liksom inte hennes egen morfar hon syftade på, vilket gjorde det ännu roligare...

Oj vad stor texten blev? Hur blir jag av med det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback