Trött-Ulla.

Har precis placerat mitt trötta arsle i Carros soffa... hon springer runt i sina nya ursnygga stövlar och dividerar fram och tillbaka om hon ska ut och slira på Ågatan eller inte.
Själv är jag väl egentligen lite sugen, för det skulle isåfall bli häng med vårt gamla högstadiegäng! Men jag orkar inte, ögonen går i kors och det lär inte bli bättre imorn om jag går ut idag.

På nyår däremot, åh vad kul det ska bli! Fem sjättedelar av oss sex, sen blir det (typ?) alla grabbarna från högstadiet.
Las Vegas-tema på Platå med middag och sen party och dans dans dans till det är 2008. Längtar, blir en skön kontrast till mitt förra nyårfirande i Göteborg.

22.42- Nu har jag varit vaken i 18 timmar...

.

.. och jag är så glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback