Take me out!

Galet sugen på att gå ut ikvæll, eller snart. Supermåndag på måndag, det ska jag och Henrik fixa!
Jag har bytt Corren varje morgon mot en modetidning om dagen.. Svenska såklart!
Veckorevyn jag køpte var bara bullshit, Lousise Bratt ær tjugo gånger sæmre æn Ebba! Och så ska ju Jonna bli chef-redaktør før Glamour, och jag som ælskar Cosmo! Tænk om det bara blir skit av det också?!

Min ensamhet ær inte så ensam længre, haha. Træffade Nicklas och fikade igår, hur kul som helst. Vi pratade gamla minnen (samma klass från ettan till nian om man bortser från typ nåt år nær han bodde i Væxjø), fd klasskamrater, folk i allmænhet och nutid & framtid.
Av en slump sprang jag på Veronica idag (hon ær ju før fan øverallt, haha) och vi har ænnu inte hunnit træffas.
Telefonen ringer stup i kvarten också, tror aldrig det har varit så mycket håll-i-gång i den! Jag kanske borde flytta till en øde ø så folk fortsætter høra av sig så mycket?! Eller... nej. Så roligt ær det inte att leva konstant i singularis!

Shoppat lite idag också.. Ett par silverleggings som jag har kollat på ett tag, 198 spænn. Och en svart klænning... helt fantastisk! Och værldens fynd! Verkligen løjligt billig, tror jag betalade 119 spænn eller nåt!
Jag har æven spanat in en klænning som påminner lite om den som Carrie har på sig i Sex and the city på sin førsta date med Aleksandr Petrovsky... en "fransig" historia som fanns i svart och beige... Den svarta står nog øverst på min ønskelista!

Nu tycker jag att det ær dags før mina darling att slæpa sig hit.. Længtar tills på søndag, jag ska stå på perrongen och vænta, promise!

Peace & love till alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback