Myror& alkohol

Oj oj oj oj!
Vilken jævla kanonfylla det råkade bli igårkvæll!
Vi borjade pa viking typ kl atta och drack till kl sex imorse.
Jonte var DJ pa Casa och det var det roligaste pa ar och dagar, blev en massa rock sa vi head-bangade tills hjarncellerna var lika shakeade som en ... skakad drink!

Jessan och jag borjade prata om fem-kinesen, det ar typ en vagn med kina-mat (det ryktas om att det ar kattkott i maten, men det brydde vi oss inte om!) och sa "I got lots of money!" med en touch av kinesiska.
Vi hamnade uppe pa en studsmatta och jag borjade gora volter och vi skrattade så høgt att Emilio kom och sa till oss att vi maste gå....

Jag ær forfoljd av myror på den hær on... Overallt! I sangen, i håret, var jag an ar ar det fullt med små dumma insekter!

Sondag imorn. Birthday. 21. Fan, borjade bli gammal!

Hoppas alla mår bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback