Magaluf -07

Antligen har! Vi kom i lordags och sedan dess har jag befunnit mig i nan slags konstant dimma...

Jessan och jag har sjalvklart redan borjat hitta pa en massa konstigheter. Speciellt markliga ord och uttryck som vi trycker ur oss i tid och otid.
Det borjade pa planet nar jag sa "OH..?!" och liksom tryckte fram huvudet samtidigt. Det sager vi typ 80 ggr varje dag nu.
Ett annat populart ord ar suckingrør, ett svengelskt ord. Sugrør alltsa!
Det har blivit lite norska också Jessan sager "hade!" och jag sager "ha det bra!".

Jag har lyckats somna... ja, jag var trott!... utanfor var dorr. Pa morgonen, hade ingen nyckel och golvet sag valdigt mysigt ut.
Ingen har spytt an. Eller jo, Jacky rakade spy nar hon ramlade pa Viking och borjade bloda... men det var ju blodets fel...
Vara hogerarmar ar olycksdrabbade! Jessans hogerarm ar mycket vitare an hennes vansterarm, Jacky ramlade ju som sagt och har varsta saret i stan. Jag a min sida har blamarke som jag fatt vid nat obestamt tillfalle.
Jag ar den enda som lyckats branna mig också. Pa tva valdigt ovanliga stallen. Det borjade med knavecket, och sen blev det i armhalan! Haha.

Det ar sa javla skont att va tillbaka! Som att komma hem, verkligen. Vill aldrig aka hem.

Min bebis har ju fyllt ar ocksa. GRATTIS ALSKLING! Karla 20 ar. Tiden gar alldeles for fort....

Puss till alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback