Liza, intatuerad i mitt hjærta!

Sms från Liza, kl 18.06:
"Hunny! E på væg till malmø o ska tatuera mig.. Du e med, ett hjærta symboliserar dej :-) nervøst men skoj. Hur ær det me dej? Saknar.. Love love love"

Jag vet fortfarande inte om den tokiga mænniskan ær seriøs eller inte! Hon ska tydligen tatuera in hjærtan før dom viktigaste, som hon sjælv uttryckte det. Kænner mig sjukt hedrad och vet inte hur jag skulle kunna återgælda en tatuering!

Min mobil kommer nog snart ha en permanent plats i eller nånstans runt mitt høgra øra. Eller møjligtvis i min høgerhand, men det kan bli lite svårare eftersom jag ær høgerhænt (eller hur stavas det? høgerhent? Ni vet, høgerhandad!).
Pratat så mycket i telefon de senaste dygnen att min hjærna sedan længe sækert ær helt sønderstrålad...
Jessan ær hetast på telefon. Ringer ofta och længe. Igår ringde hon och frågade vem som skrivit/sjunger "Fredrik Åkare och Cecilia Lind"-låten. Jag fick totalt hjærnslæpp, sånt KAN man! Hon kørde tydligen nån frågesport och var tvungen att veta svaret. Jag gissade lite svagt på Cornelis W, men i brist på fakta ringde jag min far, som kan allt.
Pappa fick också hjærnslæpp (verkar gå i familjen). Vi diskuterade lite fram och tillbaka, pappa børjade slå i lexikon och grejer, haha. Vi kom iaf fram till att måste ha varit Cornelis. Jag ringde Jessan och lite senare visade det sig att det var rætt!
Min moster ringde igår också, pratade om allt møjligt och frågade vad jag ville ha nær jag fyllde år. "Ingenting" svarade jag som vanligt.
Strax efter ringde dagen stora suprise: Emmas pappa Dagge! Han skulle ringa hem och hamnade hos mig. Vi pratade bland annat om hans 60-årsdag och jag gratulerade i efterskott (han fick kram av mig igenom Emma men det ær ju inte samma sak!).

Om exakt 13 min kommer Emma och Linda rulla in med tåget, och jag ska stå beredd på att bli nån slags piccolo på vægen hem. LÆNGTAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback