Det hænder grejer...

Jag jobbade igår... HM på Karl Johan! Hur kul och stressigt som helst! Egentligen skulle jag ha jobbat på Gina Tricot med Emma idag, men jag såg inte sms:et som Anita (min adecco-mænniska) skickade føren det var før sent. Men det kænns hur bra som helst att det hænder nåt, rullar igång.

Vædret ær underbart! Ljuvligt. Det ær nån typ av demonstartion på stan idag, hur mycket folk i turbaner som helst. Och polishæstarna skiter ner hela stan, haha.
Nu sitter jag hær med tusen liter rosevin (hatar att det inte går att gøra apostrof hær!), lyssnar på Siv Malmkvist och laddar infør ikvæll... Fan det ska bli kul o komma ut och rulla hatt lite! Det var længe sen, rycker i dansfoten!

Tusen pers som skriver på msn, hur kul som helst! Liza ringer snart, æntligen!

Puss!

Kommentarer
Postat av: kine

heihei! men nå skjer det ting ja:) ulla jobber! men så bra då;) då blir du kansje i norge en stund!!

håper det går bra videre og at du festet bra i går!!

vi ses...klem..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback