ÖSREGN!

Jag blir tokig, det bara regnar och regnar, riktigt surmulet alltså. Bevare mig!
Idag har jag inte haft nåt speciellt att göra, ingen spanska, inget hos Lilian.
Sitter mer eller mindre bara och väntar på ett dataspel som jag har beställt.... The Sims Djurliv, kommer det inte imorn kommer jag att dränka mig själv i badkaret, ungefär..
Fick sms från Norge förut, Emma hade fått brevet jag skickade förra veckan. Skickade med en bok som hette typ Elakheter eller nåt... Det var en massa dumma citat i. När hon fyllde 19 fick hon Herr Gurka-boken av mig, och jag tänkte att hon kanske hade tröttnat på den nu och behövde en ny...
Kan det regna såhär mycket eller? Är det normalt? Det har ju bara vräkt ner HELA dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback