Finbesök!

Min kära storebror, även känd som världens bästa människa, kom hem i torsdags! Helt utan förvarning, totalt underbart!
Det är full rulle annars också... Jag har varit kombinerad barnflicka och blomsterflicka dom senaste dagarna. Följt Amadeus till dagis... Han är så sjukt rolig att jag skrattar bara han uppenbarar sig. I går när vi gick till dagis hade han med sig banan, han höll upp den och sa "Kolla vilken svängig banan!". Haha.
Igårkväll var jag hemma hos Karla & Jimmy och vi kollade på Idol. Danny var som vanligt helt klart bäst, enligt mig, men även Erik var kanon! Och vet ni en grej? Jag skrev till Erik på hans idolsida att han skulle sluta va så klämkäck och sprallig och försöka sig på en lite mer dirty och rockig attityd, varpå han den här veckan faktiskt gjorde det! Är det ett tecken eller vad?
Karlas favorit är Markus, och Markus är verkligen inte Jimmys favorit.
Det var jättetrevligt, ända tills deras katt, Enzo, kissade på min jacka som låg på golvet. Karla hörde hur katten höll på och kraffsade på nånting, varpå vi fick se att min jacka  oturligt fått agera kattlåda. Lite småroligt blev det faktiskt, fast jackan fick bo kvar hos Karla och jag lånade en av henne när jag cyklade hem.
Lilian och jag har sålt bra med blommor idag, skitkul...
Snart bär det av till Linköping och Jessan och Carro. Som vanligt när det är lördag...
Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback