Glögg-premiär!

Sitter här och dricker glögg i min ensamhet. Jag älskar glögg! Men inte just den här glöggen... Blä. Jag bara sprang förbi den i affären och köpte en. Den smakar.... weird. Damm och doftljus på nåt sätt.
För övrigt händer det väl ungefär lika mycket som vanligt... Fått otroligt många sms idag, skitkul! Bland annat från Liza, som kommit hem efter en helg i Barcelona. Ska bli kul o höra vad hon haft för sig. Sen fick jag ett från Zora, Emmas mamma också. Jag är hennes lilla guldfisk.
Fick höra från Omi också. Gud, vad jag längtar till reunion! Om exakt en vecka är det värsta draget på Östersjön, kan jag lova!
Läser för övrigt en jättebra bok också. "Skuggorna och regnet" av Nesser. Han är helt outstanding.
Såg "Da Vinci-koden" igår, helt ok, men inte alls i närheten av boken... Går inte ens att jämföra, för allt går så fort i boken att det är svårt att ta in det på samma sätt. Och slutet? Vad hände med det egentligen?! Dom ska ju bli kära!
När jag väl är igång... Jag hyrde "Pingvinresan" iförrgår... Så mysig och gullig så man blir lika varm som glögg inombords.
Ska ringa min Emma nu... hoppas hon svarar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback