Tidig fylla...? Nejrå!

Äntligen fredag, och till råga på det: Idol-final!
Ska bli sjukt intressant och jättekul att se vem som tar hem hela skiten... Hoppas på Erik, tror jag.
Just nu sitter jag och dricker en Baileys med mjölk, och kl är bara... tre på eftermiddagen! Skyller på att det är fredag, haha.
Har ni smakat den nya Baileys:en? Jag köpte båda dom nya smakerna (Mintchoklad & Cream caramel) på reunion-kryssningen... och Mintchokladen är helt underbar. Blanda med mjölk och ... mumma! Men man pallar bara en, det är inget man dricker på party direkt. Caramellen har jag inte öppnat än, men det ska bli intressant!
Idag har jag hängt hos Lilian och röjt lite, satt upp lite nya ljushållare och styrt. Stanley hade varit och köpte lussebullar, som Lilian tyckte man skulle äta med smör och ost på (hon är från Småland). Jag provade... och det var helt ok!
Ikväll bär det väl av in till brudarna, Karla skulle laga mat om jag inte missminner mig.... GO ERIK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback