The first cut is the deepest.

Allt känns bara så underbart idag.
Har jobbat. Käre tid. Stressigt så det var sjukt, men jättekul! Gamlingarna är så roliga. Gulliga. Vissa är ju verkligen konstiga orginal, det måste jag säga. Både bra och dåliga exemplar, en del ringer 15 gånger på tio minuter, vissa är så yra att dom inte vet om dom är hemma eller borta. En del har inte alla fåren hemma, om vi säger så.
Jag tror dock att jag kommer trivas jättebra, absolut. Håll tummarna!

Igår hände en viktig sak. Jag köpte en ny ipod! Vit (skulle egentligen haft en svart, för jag har haft en vit, men dom svarta var slut så det blev en vit iaf) 30 GB (just nu har jag 5 GB inlagda, 1117 låtar). Livet är fantatiskt!
Men jag kan bara inte slänga min gamla! Jag har så många minnen med den, den är som en kompis. Jag vet inte hur många kort jag har från Mallorca där nån sitter och håller i den. Förhoppningsvis blir det ännu fler och finare minnen med den nya. Hoppas det!

Är så sjukt trött, vet inte riktigt vad jag ska göra med mig själv! Men jag måste va vaken till storebror kommer hem, han borde göra det vilken minut som helst nu....
Börjar kl 7 imorn, måste gå upp typ vid 5 och ta bussen till Linköping.
Sen blir det Göteborg på nyårsafton. Jag jobbar till 13, sen blir det räzerfart!

Gott nytt år till er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback