Still ill...

Fortfarande sjuk! Jag pallar fan inte och va sjuk, det är så jävla tråkigt.

Har i princip sovit hela dan. Ringde Jessan imorse och sa att jag inte kunde komma in till Linköping. Ringde Johanna och sa att jag inte kunde jobba imorn (jag skulle ju ha börjat imorn men det går ju inte!). Känns väldigt surt med tanke på att det skulle ha varit första dagen och jag inte kan komma, men that's life!

Sitter här och kallsvettas, haha. Så knäppt, jag brukar aldrig va sjuk, och den här gången var det jävligt dålig tajming! Så nu har jag klagat färdigt för idag...

Pappa, Susanne och jag kollade på Shrek igår kväll... så bra! Helt underbar. Såg att dom visade den dubbade versionen idag, men den odubbade var ju klart bäst, det brukar ju va så....

Adjöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback